

inspektor w Wydziale Organizacyjnym Bydgoszcz - ogłoszenie nr 159313
Ogłoszenie nr: 159313Data ukazania się ogłoszenia: 10 kwietnia 2014 r.
Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy
Kujawsko - Pomorski Kurator Oświaty
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektora
w Wydziale Organizacyjnym
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy
ul. Konarskiego 1-3
85 - 066 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynowanie realizacji zadań kuratora oświaty z zakresu ustawy o dostępie do informacji publicznej, w tym redagowanie strony podmiotowej BIP,
-
prowadzenie spraw związanych z nostryfikacją świadectw szkolnych i
maturalnych uzyskanych za granicą,
- prowadzenie spraw związanych z legalizacją wydawanych przez szkoły świadectw i indeksów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą,
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem duplikatów świadectw i dyplomów wydanych przez szkoły zlikwidowane,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją spoczywających na kuratorze oświaty obowiązków wynikających z ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów, tj. przyjmowania, weryfikacji i przekazywania oświadczeń lustracyjnych do Instytutu Pamięci Narodowej,
-
prowadzenie analiz formalnych wniosków wraz z dokumentacją składaną
przez nauczycieli o wszczęcie postępowania o nadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela
dyplomowanego.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku
i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Kuratorium.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy
Kuratorium mieści się na dwóch piętrach. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym
na drugim piętrze w budynku C. Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (wejście do budynku z podjazdem, windy, schodołaz i odpowiednio dostosowana toaleta na drugim piętrze). Pomieszczenie biurowe wyposażone w narzędzia pracy: komputer, drukarkę i telefon. Pokój właściwie wyposażony w meble, w tym w ergonomiczne siedzisko, ważne dla pracy siedzącej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę
d n e
wykształcenie: wyższe
magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:
-
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o
ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych
dokumentów i ustawy o systemie oświaty oraz rozporządzeń: w sprawie biuletynu informacji
publicznej, w sprawie nostryfikacji świadectw szkolnych i świadectw maturalnych uzyskanych
za granicą, w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych, w sprawie
sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji
przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej
dokumentacji.
w y m a g a n i a d o d a t k o w e
-
znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego lub języka francuskiego
na poziomie co najmniej B2,
-
umiejętność organizacji pracy własnej, współpracy, komunikacji
interpersonalnej i działania w sytuacjach stresowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie
kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kopia dokumentu
potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub kopie innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego dwuletniego doświadczenia zawodowego w administracji.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego na poziomie co najmniej B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Termin składania dokumentów:
25-04-2014
Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty
ul. Konarskiego 1-3
85 - 066 Bydgoszcz
z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na stanowisko inspektora w Wydziale Organizacyjnym”
Inne informacje:
Umowa o pracę na czas określony 12 miesięcy. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia, w tym oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i datą sporządzenia. Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie aplikacji - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zwrócone pocztą. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 34 97 616, 52 34 97 641.
metryczka
Wytworzył: M.D. Młokosiewicz (10 kwietnia 2014)
Opublikował: Sławomir Klich (10 kwietnia 2014, 07:40:38)
Podmiot udostępniający: Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 3137