

inspektor Bydgoszcz – ogłoszenie nr 42704
Ogłoszenie o naborze nr 42704 z dnia 12.02.2019 r.Kujawsko-Pomorski Kurator Oświaty
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektora – zatrudnienie w zastępstwie za nieobecnego członka korpusu służby cywilnej na czas jego usprawiedliwionej nieobecności
w Wydziale Organizacyjnym
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy przeznaczonych do obsadzenia w wyniku naboru: 1
Adres urzędu:
Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy
ul. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz
WARUNKI PRACY
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą
przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem
się po terenie Kuratorium. Praca przy komputerze przez co najmniej połowę
dobowego wymiaru czasu pracy.
Kuratorium mieści się na dwóch piętrach (drugim i trzecim) w budynku C. Budynek
jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (wejście do budynku z
podjazdem dla osób niepełnosprawnych, windy, schodołaz i toaleta przystosowana
dla osób niepełnosprawnych ruchowo na drugim piętrze). Stanowisko pracy
zlokalizowane jest na trzecim piętrze w pokoju biurowym wyposażonym w meble
biurowe i ergonomiczne siedzisko, ważne dla pracy siedzącej oraz w komputer,
drukarkę i telefon.
ZAKRES ZADAŃ
-
Obsługa komisji dyscyplinarnych;
- Zastępowanie nieobecnych pracowników w kancelarii i w sekretariacie wydziału;
- Inne zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
- Wykształcenie: średnie; Staż pracy: powyżej 0,5 roku stażu pracy w administracji publicznej;
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych, przepisów oświatowych, Kpa;
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce;
- Posiadanie obywatelstwa
polskiego;
- Korzystanie z pełni praw publicznych;
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej;
- Umiejętność analitycznego
myślenia;
- Samodzielność i dokładność;
- Umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie;
- Umiejętność obsługi komputera i korzystania z Internetu;
- Umiejętności redakcyjne na
wysokim poziomie;
- Umiejętność komunikacji interpersonalnej;
- Umiejętność pracy pod presją czasu; Kultura osobista.
- Życiorys/CV i list motywacyjny;
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy;
- Kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub kopie innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia, w tym potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy w administracji;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa;
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
TERMIN I
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 25 lutego 2019 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium OświatyKancelaria pok. 300 (III piętro)
ul. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszczz dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na stanowisko inspektora”
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie.
Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Kujawsko-Pomorski Kurator Oświaty z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz nr telefonu: 52 34 97 639; listownie na adres: Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz; email: kurator@bydgoszcz.uw.gov.pl; ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy jest dostępna na portalu ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) http://epuap.gov.pl.
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
Inspektor Ochrony Danych z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz nr telefonu: 52 34 97 623; e-mail: jsternik@bydgoszcz.uw.gov.pl;
listownie na adres: Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz. - Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
- Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione do odbioru Państwa danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; podmioty, które przetwarzają Państwa dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające); przekazanie danych osobowych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia:
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
INNE INFORMACJE
W miesiącu poprzedzającym
datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w
urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Umowa o pracę na czas zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej na
czas jego usprawiedliwionej nieobecności.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, zakwalifikowani do kolejnego etapu
naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia.
Etapy naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
Po zakończeniu naboru oferty osób
niezatrudnionych pozostawione zostaną do odbioru przez okres 3 miesięcy od dnia
opublikowania informacji o wyniku danego naboru. Po upływie tego terminu
dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone, co zostanie udokumentowane w taki
sposób, aby pozwalało to na ustalenie spełnienia albo niespełnienia wymagań formalnych
obowiązujących w danym naborze bez dysponowania tymi
dokumentami lub ich kopiami.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 34 97 611 lub 52 34 97 616.
metryczka
Wytworzył: K. Dorna (12 lutego 2019)
Opublikował: Robert Ciechanowski (12 lutego 2019, 14:52:13)
Ostatnia zmiana: Robert Ciechanowski (12 lutego 2019, 15:35:39)
Zmieniono: Błąd w dacie ogłoszenia
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1312