wizytator Toruń - ogłoszenie nr 54003
Ogłoszenie o naborze nr 54003 z dnia 11 września 2019 r.
Kujawsko-Pomorski Kurator Oświaty
poszukuje kandydatów na stanowisko:
wizytator
w Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy
Liczba stanowisk pracy przeznaczonych do obsadzenia w wyniku naboru: 1
Adres urzędu:
Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy ul. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz
Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy
Delegatura w Toruniu
Stanisława Moniuszki 15/21
87-100 Toruń
WARUNKI PRACY
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca wykonywana w siedzibie urzędu i poza siedzibą, najczęściej w szkole lub w
placówce. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Praca przy
komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy. Częste
podróże i wyjścia służbowe związane z realizowanymi zadaniami.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na
drugim piętrze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Pokój wyposażony w narzędzia pracy: komputer, drukarkę i telefon oraz w meble
biurowe, w tym w ergonomiczne siedziska, ważne dla pracy siedzącej.
- Sprawowanie nadzoru pedagogicznego nad szkołami i placówkami w formie ewaluacji, kontroli, wspomagania i monitorowania;
- Wykonywanie innych zadań i czynności z zakresu kompetencji kuratora oświaty określonych w ustawie prawo oświatowe i przepisach odrębnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie i przygotowanie pedagogiczne;
- Status nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego oraz ukończone studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie oraz:
a) ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania lub
b) co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku kierowniczym w szkole, placówce lub zakładzie kształcenia nauczycieli, lubc) co najmniej dwuletni staż pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu prowadzącego szkoły lub placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek;
- Nauczyciele akademiccy: posiadanie co najmniej pięcioletniego stażu pracy w szkole wyższej i ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania;
- Wiedza z zakresu nadzoru pedagogicznego, znajomość przepisów prawa oświatowego i Kodeksu postępowania administracyjnego oraz umiejętność stosowania ich w praktyce;
- Umiejętność analitycznego
myślenia, syntezy, rozwiązywania problemów, negocjacji, działania
w sytuacjach stresowych i umiejętności redakcyjne;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego;
- Korzystanie z pełni praw publicznych;
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA
DODATKOWE
DOKUMENTY I
OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny;
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu lub kopie innych dokumentów potwierdzających staż pracy na stanowisku kierowniczym lub w ww. urzędzie albo staż pracy w szkole wyższej;
- Kopia dokumentu
potwierdzającego posiadanie przygotowania pedagogicznego;
- Kopia aktu nadania stopnia
awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego;
- Kopie dokumentów potwierdzających
ukończenie form doskonalenia w zakresie administracji
lub zarządzania;
- Oświadczenie o posiadaniu
obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie
polskiego obywatelstwa;
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody
na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
- Oświadczenie o korzystaniu z
pełni praw publicznych;
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY I
OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;
- Kopia zaświadczenia o ukończeniu doskonalenia w zakresie ewaluacji zewnętrznej.
TERMIN I
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 11 października 2019 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty Kancelaria pok. 300 (III piętro)
ul. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz
z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy na stanowisko wizytatora w Delegaturze w Toruniu"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Kujawsko-Pomorski Kurator Oświaty z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz nr telefonu: 52 34 97 639; listownie na adres: Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz; email: kurator@bydgoszcz.uw.gov.pl;
- ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy jest dostępna na portalu ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) http://epuap.gov.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz nr telefonu: 52 34 97 623; e-mail: jsternik@bydgoszcz.uw.gov.pl; listownie na adres: Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz;
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej;
- Informacje o odbiorcach danych:podmioty upoważnione do odbioru Państwa danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; podmioty, które przetwarzają Państwa dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające); przekazanie danych osobowych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie;
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska);
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
-żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
- Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
- Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
- Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia
ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w
rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu
osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Umowa o pracę na czas określony wynoszący 12 miesięcy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia.
Etapy naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
Po zakończeniu naboru oferty osób
niezatrudnionych pozostawione zostaną do odbioru przez okres 3 miesięcy od dnia
opublikowania informacji o wyniku danego naboru. Po upływie tego terminu
dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone, co zostanie udokumentowane w taki
sposób, aby pozwalało to na ustalenie spełnienia albo niespełnienia wymagań
formalnych obowiązujących w danym naborze bez dysponowania tymi
dokumentami lub ich kopiami.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 34 97 616.
Wytworzył: | Kamil Dorna |
---|---|
Data wytworzenia: | 11.09.2019 |
Opublikował w BIP: | Robert Ciechanowski |
Data opublikowania: | 11.09.2019 14:17 |
Ostatnio zaktualizował: | |
Liczba wyświetleń: | 29 |