inspektor Bydgoszcz - zastępstwo - ogłoszenie nr 54265
Ogłoszenie o naborze nr 54265 z dnia 17 września 2019 r.
Kujawsko - Pomorski Kurator Oświaty
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektora - zatrudnienie w zastępstwie za nieobecnego członka korpusu
służby cywilnej na czas jego usprawiedliwionej nieobecności
w Wydziale Organizacyjnym
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy przeznaczonych do obsadzenia w wyniku naboru: 1
Miejsce
wykonywania pracy: Bydgoszcz
Adres urzędu:
Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy
ul. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz
WARUNKI PRACY
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania
zadań:
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą
przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem
się po terenie Kuratorium. Praca przy komputerze przez co najmniej połowę
dobowego wymiaru czasu pracy.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Kuratorium mieści się na dwóch piętrach (drugim i trzecim) w budynku C. Budynek
jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (wejście do budynku z
podjazdem dla osób niepełnosprawnych, windy, schodołaz i toaleta przystosowana
dla osób niepełnosprawnych ruchowo na drugim piętrze). Stanowisko pracy
zlokalizowane jest na trzecim piętrze w pokoju biurowym wyposażonym w meble
biurowe i ergonomiczne siedzisko, ważne dla pracy siedzącej oraz w komputer,
drukarkę i telefon.
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa komisji dyscyplinarnych;
- zastępowanie nieobecnych pracowników w kancelarii i w sekretariacie wydziału;
- inne zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
WYMAGANIA
NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie;
- Staż pracy: powyżej 0,5 roku stażu pracy w administracji publicznej;
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych, przepisów oświatowych, Kpa;
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego;
- Korzystanie z pełni praw publicznych;
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA
DODATKOWE
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Samodzielność i dokładność;
- Umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie;
- Umiejętność obsługi komputera i korzystania z Internetu;
- Umiejętności redakcyjne na wysokim poziomie;
- Umiejętność komunikacji interpersonalnej;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Kultura osobista.
DOKUMENTY i
OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny;
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy;
- Kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub kopie innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia, w tym potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy w administracji;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa;
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY i
OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
TERMIN I MIEJSCE
SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty
należy złożyć do: 18 października 2019 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do
urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty
Kancelaria pok. 300 (III piętro)
ul. Konarskiego 1 - 3
85-066 Bydgoszcz
z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy na stanowisko inspektora - zastępstwo"
DANE OSOBOWE
- KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(RODO).
Administrator danych i kontakt do niego:
Kujawsko-Pomorski Kurator Oświaty z siedzibą w Bydgoszczy przy ul.
Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz nr telefonu: 52 34 97 639; listownie na
adres: Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz;
email: kurator@bydgoszcz.uw.gov.pl;
ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy jest
dostępna na portalu ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji
Publicznej) http://epuap.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych:
Inspektor Ochrony Danych z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego
1-3,
85-066 Bydgoszcz nr telefonu: 52 34 97 623; e-mail:
jsternik@bydgoszcz.uw.gov.pl; listownie na adres: Kuratorium Oświaty w
Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w
służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych:
podmioty upoważnione do odbioru Państwa danych osobowych na podstawie
odpowiednich przepisów prawa; podmioty, które przetwarzają Państwa dane osobowe
w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania
danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające); przekazanie danych osobowych
nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na
stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których
dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata,
w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego
stanowiska)
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych
oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania
(poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia
przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych
osobowych;
- żądanie realizacji tych praw
należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do
organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania
danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy,
ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia
14
lipca 1983 r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz
art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania
danych:
Podanie danych osobowych w
zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie
cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg
dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej)
jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko
pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie
nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie
danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak
wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą
obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana
w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego
podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE
INFORMACJE
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia
ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu
przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Umowa o pracę na czas zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej na
czas jego usprawiedliwionej nieobecności.
Kandydaci spełniający wymagania formalne,
zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego
przeprowadzenia.
Etapy naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy
i rozmowa kwalifikacyjna.
Po zakończeniu naboru oferty osób
niezatrudnionych pozostawione zostaną do odbioru przez okres 3 miesięcy od dnia
opublikowania informacji o wyniku danego naboru. Po upływie tego terminu
dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone, co zostanie udokumentowane w taki
sposób, aby pozwalało to na ustalenie spełnienia albo niespełnienia wymagań
formalnych obowiązujących w danym naborze bez dysponowania tymi
dokumentami lub ich kopiami.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52
34 97 616.
Wytworzył: | K. Dorna |
---|---|
Data wytworzenia: | 17.09.2019 |
Opublikował w BIP: | Michał Bazelak |
Data opublikowania: | 17.09.2019 13:27 |
Ostatnio zaktualizował: | |
Liczba wyświetleń: | 27 |