inspektor Bydgoszcz - zastępstwo - ogłoszenie nr 94037
Ogłoszenie o naborze nr 94037 z dnia 03.03.2022 r.
Kujawsko-Pomorski Kurator Oświaty
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektora - zatrudnienie w zastępstwie za nieobecnego członka korpusu
służby cywilnej na czas jego usprawiedliwionej nieobecności
w Wydziale Organizacyjnym
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy przeznaczonych do obsadzenia w wyniku naboru: 1
Miejsce
wykonywania pracy: Bydgoszcz
Adres urzędu:
Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy
ul. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz
WARUNKI PRACY
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania
zadań:
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą
przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem
się po terenie Kuratorium. Praca przy komputerze przez co najmniej połowę
dobowego wymiaru czasu pracy.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Kuratorium mieści się na dwóch piętrach (drugim i trzecim) w budynku C. Budynek
jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (wejście do budynku z
podjazdem dla osób niepełnosprawnych, windy, schodołaz i toaleta przystosowana
dla osób niepełnosprawnych ruchowo na drugim piętrze). Stanowisko pracy
zlokalizowane jest na trzecim piętrze w pokoju biurowym wyposażonym w meble
biurowe i ergonomiczne siedzisko, ważne dla pracy siedzącej oraz w komputer,
drukarkę i telefon.
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa komisji dyscyplinarnych;
- zastępowanie nieobecnych pracowników w kancelarii i w sekretariacie wydziału;
- inne zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
WYMAGANIA
NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie;
- Staż pracy: co najmniej 0,5 roku stażu pracy w administracji publicznej;
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych, przepisów oświatowych, Kpa;
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego;
- Korzystanie z pełni praw publicznych;
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA
DODATKOWE
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Samodzielność i dokładność;
- Umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie;
- Umiejętność obsługi komputera i korzystania z Internetu;
- Umiejętności redakcyjne na wysokim poziomie;
- Umiejętność komunikacji interpersonalnej;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Kultura osobista.
DOKUMENTY i
OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny;
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy;
- Kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub kopie innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia, w tym potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy w administracji;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa;
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DOKUMENTY i
OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
TERMIN I MIEJSCE
SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty
należy złożyć do: 1 kwietnia 2022 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do
urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium OświatyKancelaria pok. 300 (III piętro)ul. Konarskiego 1-385-066 Bydgoszcz
z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy na stanowisko inspektora - zastępstwo"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego:
Kujawsko-Pomorski Kurator Oświaty z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz nr telefonu: 52 34 97 639; listownie na adres: Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz; email: kurator@bydgoszcz.uw.gov.pl;
ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy jest dostępna na portalu ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) http://epuap.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych:
Inspektor Ochrony Danych z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 1-3,
85-066 Bydgoszcz nr telefonu: 52 34 97 623; e-mail: jsternik@bydgoszcz.uw.gov.pl; listownie na adres: Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych:
podmioty upoważnione do odbioru Państwa danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; podmioty, które przetwarzają Państwa dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające); przekazanie danych osobowych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14
lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Umowa o pracę na czas określony wynoszący 12 miesięcy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia.
Etapy naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych pozostawione zostaną do odbioru przez okres 3 miesięcy od dnia opublikowania informacji o wyniku danego naboru. Po upływie tego terminu dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone, co zostanie udokumentowane w taki sposób, aby pozwalało to na ustalenie spełnienia albo niespełnienia wymagań formalnych obowiązujących w danym naborze bez dysponowania tymi dokumentami lub ich kopiami.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 34 97 616.
Wytworzył: | Kamil Dorna |
---|---|
Data wytworzenia: | 03.03.2022 |
Opublikował w BIP: | Kamil Dorna |
Data opublikowania: | 04.03.2022 08:10 |
Ostatnio zaktualizował: | |
Liczba wyświetleń: | 32 |