inspektor Bydgoszcz - zastępstwo - ogłoszenie nr 127585
Ogłoszenie o naborze nr 127585 z dnia 25.09.2023 r.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
w Wydziale Organizacyjnym
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy przeznaczonych do obsadzenia w wyniku naboru: 1
Adres urzędu:
Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy
ul. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz
Miejsce pracy: Bydgoszcz
WARUNKI PRACY
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca wykonywana w
siedzibie urzędu. Większość czynności jest wykonywana w pozycji
siedzącej. Praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego
wymiaru czasu pracy.
Kuratorium mieści się na dwóch piętrach (drugim i trzecim) w budynku C. Budynek
jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (wejście do budynku z
podjazdem dla osób niepełnosprawnych, windy, schodołaz i toaleta przystosowana
dla osób niepełnosprawnych ruchowo na drugim piętrze). Stanowiska pracy
zlokalizowane są w pokojach biurowych wyposażonych w meble biurowe
i ergonomiczne siedziska, ważne dla pracy siedzącej oraz w komputer,
drukarkę i telefon.
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa komisji dyscyplinarnych
- prowadzenie spraw związanych z wypoczynkiem dzieci i młodzieży
- przygotowanie dokumentacji związanej z podziałem wysokości wybranych dotacji celowych skierowanych do JST i organizacji pozarządowych
- przeprowadzanie zaplanowanych kontroli merytorycznych i finansowych oraz przygotowanie sprawozdań z realizacji wybranych dotacji celowych
- realizacja otwartego konkursu ofert wraz z umowami na realizację wypoczynku dzieci i młodzieży
- prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli
- prowadzenie spraw związanych z rejestracją, eksploatacją i ubezpieczeniem pojazdów
- wypisywanie oraz prowadzenie ewidencji poleceń wyjazdów służbowych
- zastępowanie nieobecnych pracowników w kancelarii i w sekretariacie wydziału
- realizacja zamówień na dostawy sprzętu i materiałów biurowych oraz prowadzenie ewidencji dostaw, usług i robót budowlanych
- prowadzenie spraw związanych z wynajmowanymi lokalami
- prowadzenie spraw związanych z nieruchomościami, które znajdowały się w zarządzie Kuratorium
- realizacja zadań związanych z organizacją naprawy sprzętu oraz innych zadań gospodarczych w celu zapewnienia właściwych warunków pracy
- inne zlecone przez bezpośredniego przełożonego
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: co najmniej 6 miesięcy w administracji
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych, przepisów oświatowych, Kpa, przepisów dot. organizacji i funkcjonowania archiwów zakładowych, przepisów kancelaryjno-archiwalnych i regulacji dotyczących postępowania z dokumentacją
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce
- W służbie cywilnej nie może być
zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31
lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa
państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów
ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o
dokumentach organów
bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed
1 sierpnia 1972 r. - Umiejętność obsługi komputera i korzystania z Internetu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Samodzielność i dokładność
- Umiejętność
efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie
- Umiejętności redakcyjne na wysokim poziomie
- Umiejętność komunikacji interpersonalnej
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Kultura
osobista
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub kopie innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia, w tym potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy w administracji
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31
lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w
organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych
organów w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
Dokumenty należy złożyć do: 6 października 2023 r.
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do
urzędu
Kuratorium Oświaty
Kancelaria pok. 300 (III piętro)
ul. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz
z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy na stanowisko inspektora - zastępstwo, ogł. nr 127585"
DOSTĘPNOŚĆ
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Kujawsko-Pomorski Kurator Oświaty z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz nr telefonu: 52 34 97 639; listownie na adres: Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz; email: kurator@bydgoszcz.uw.gov.pl; ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy jest dostępna na portalu ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) http://epuap.gov.pl.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz nr telefonu: 52 34 97 623; e-mail: jsternik@bydgoszcz.uw.gov.pl; listownie na adres: Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione do odbioru Państwa danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; podmioty, które przetwarzają Państwa dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające); przekazanie danych osobowych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). - Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. - Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE
W miesiącu
poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Umowa o pracę na czas określony - zatrudnienie w zastępstwie za
nieobecnego członka korpusu służby cywilnej na czas jego
usprawiedliwionej nieobecności.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, zakwalifikowani do kolejnego etapu
naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia.
Etapy naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
Po zakończeniu naboru oferty osób
niezatrudnionych pozostawione zostaną do odbioru przez okres 3 miesięcy od dnia
opublikowania informacji o wyniku danego naboru. Po upływie tego terminu
dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone, co zostanie udokumentowane w taki
sposób, aby pozwalało to na ustalenie spełnienia albo niespełnienia wymagań
formalnych obowiązujących w danym naborze bez dysponowania tymi dokumentami lub
ich kopiami.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 34 97 616.
Wytworzył: | Kamil Dorna |
---|---|
Data wytworzenia: | 25.09.2023 |
Opublikował w BIP: | Kamil Dorna |
Data opublikowania: | 25.09.2023 10:55 |
Ostatnio zaktualizował: | |
Liczba wyświetleń: | 55 |