inspektor w Wydziale Organizacyjnym Bydgoszcz - ogłoszenie nr 159313
Ogłoszenie
nr: 159313
Data ukazania się ogłoszenia: 10 kwietnia 2014 r.
Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy
Kujawsko - Pomorski Kurator Oświaty
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektora
w Wydziale Organizacyjnym
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy
ul. Konarskiego 1-3
85 - 066 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku
i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Kuratorium.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy
Kuratorium mieści się na dwóch piętrach. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym
na drugim piętrze w budynku C. Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (wejście do budynku z podjazdem, windy, schodołaz i odpowiednio dostosowana toaleta na drugim piętrze). Pomieszczenie biurowe wyposażone w narzędzia pracy: komputer, drukarkę i telefon. Pokój właściwie wyposażony w meble, w tym w ergonomiczne siedzisko, ważne dla pracy siedzącej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Kopie innych dokumentów i oświadczenia
Termin składania dokumentów:
25-04-2014
Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty
ul. Konarskiego 1-3
85 - 066 Bydgoszcz
z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy na stanowisko inspektora w Wydziale Organizacyjnym"
Inne informacje:
Umowa o pracę na czas określony 12 miesięcy. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia, w tym oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i datą sporządzenia. Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie aplikacji - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zwrócone pocztą. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 34 97 616, 52 34 97 641.
Data ukazania się ogłoszenia: 10 kwietnia 2014 r.
Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy
Kujawsko - Pomorski Kurator Oświaty
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektora
w Wydziale Organizacyjnym
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy
ul. Konarskiego 1-3
85 - 066 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynowanie realizacji zadań kuratora oświaty z zakresu ustawy o dostępie do informacji publicznej, w tym redagowanie strony podmiotowej BIP,
-
prowadzenie spraw związanych z nostryfikacją świadectw szkolnych i
maturalnych uzyskanych za granicą,
- prowadzenie spraw związanych z legalizacją wydawanych przez szkoły świadectw i indeksów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą,
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem duplikatów świadectw i dyplomów wydanych przez szkoły zlikwidowane,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją spoczywających na kuratorze oświaty obowiązków wynikających z ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów, tj. przyjmowania, weryfikacji i przekazywania oświadczeń lustracyjnych do Instytutu Pamięci Narodowej,
-
prowadzenie analiz formalnych wniosków wraz z dokumentacją składaną
przez nauczycieli o wszczęcie postępowania o nadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela
dyplomowanego.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku
i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Kuratorium.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy
Kuratorium mieści się na dwóch piętrach. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym
na drugim piętrze w budynku C. Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (wejście do budynku z podjazdem, windy, schodołaz i odpowiednio dostosowana toaleta na drugim piętrze). Pomieszczenie biurowe wyposażone w narzędzia pracy: komputer, drukarkę i telefon. Pokój właściwie wyposażony w meble, w tym w ergonomiczne siedzisko, ważne dla pracy siedzącej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę
d n e
wykształcenie: wyższe
magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:
-
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o
ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych
dokumentów i ustawy o systemie oświaty oraz rozporządzeń: w sprawie biuletynu informacji
publicznej, w sprawie nostryfikacji świadectw szkolnych i świadectw maturalnych uzyskanych
za granicą, w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych, w sprawie
sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji
przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej
dokumentacji.
w y m a g a n i a d o d a t k o w e
-
znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego lub języka francuskiego
na poziomie co najmniej B2,
-
umiejętność organizacji pracy własnej, współpracy, komunikacji
interpersonalnej i działania w sytuacjach stresowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie
kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kopia dokumentu
potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub kopie innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego dwuletniego doświadczenia zawodowego w administracji.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego na poziomie co najmniej B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Termin składania dokumentów:
25-04-2014
Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty
ul. Konarskiego 1-3
85 - 066 Bydgoszcz
z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy na stanowisko inspektora w Wydziale Organizacyjnym"
Inne informacje:
Umowa o pracę na czas określony 12 miesięcy. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia, w tym oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i datą sporządzenia. Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie aplikacji - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zwrócone pocztą. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 34 97 616, 52 34 97 641.
Wytworzył: | M.D. Młokosiewicz |
---|---|
Data wytworzenia: | 10.04.2014 |
Opublikował w BIP: | Sławomir Klich |
Data opublikowania: | 10.04.2014 07:40 |
Ostatnio zaktualizował: | |
Liczba wyświetleń: | 23 |